fondo web
logotipo concello de Santiago
Qué?
Cando?
Onde?
Criterios seleccionados
Suprimir todo
Inauguración do Vía Stellae
Música | ClásicaVia Stellae
Inauguración do Vía Stellae
O violinista Enrico Casazza interpreta a Vivaldi
O Festival Vía Stellae chega neste ano á súa sétima edición que se celebrará do 2 ao 13 de xullo en diferentes lugares de Santiago de Compostela. En total, serán 20 eventos musicais que terán como eixe central a música antiga e barroca pero sen esquecer outras épocas e xéneros, prestando unha atención moi especial á música contemporánea e a creación actual, especialmente aos autores da nosa terra.
que

Inauguración

La Cetra, Vivaldi e o violín

La Magnifica Comunità

Enrico Casazza  director e violín solista

 

PROGRAMA

Antonio Vivaldi (1678-1741)

Concertos para violín de La Cetra Manuscrita (Viena, 1728) e dous concertos para cordas

 

Parte I

Concerto para cordas e baixo continuo en sol menor RV 156

Allegro - Adagio - Allegro

 

Concerto para violín, cordas e baixo continuo en Si bemol maior RV 360 (La Cetra núm. 1) Allegro non molto - Largo - Allegro

 

Concerto para violín, cordas e baixo continuo en Fa maior "Per la solennità di S. Lorenzo" RV 286 (La Cetra núm. 4)

Longo molto e spiccato - Andante molto - Largo - Allegro non molto

 

Parte II

Concerto para cordas e baixo continuo en sol menor RV 157

Allegro - Largo - Allegro

 

Concerto para violín, cordas e baixo continuo en Mi maior "L'Amoroso" RV 271 (La Cetra núm. 10)

Allegro - Cantabile - Allegro

 

Concerto para violín, cordas e baixo continuo en mi menor “Il Favorito” RV 277  (La Cetra núm. 11)

Allegro - Andante - Allegro

 

La Magnifica Comunità

Enrico Casazza  director e violín solista

Isabella Longo, Gianpiero Zanocco   violíns

Elena Confortini  viola

Giuseppe Mulè   violoncello

Daniele Carnio  contrabaixo

Davide Pozzi  clave

 

*Primicia mundial en tempos modernos. Reconstrución da parte do violin solista perdida: Pablo Queipo de Llano

Cetro Vivaldiano

"Dúas coleccións de concertos para violín de Antonio Vivaldi, ambas de 12 concertos cada unha, portan o mesmo título de La Cetra, antigo nome da cítara ou a lira empregado como símbolo mitolóxico dos intrumentos de corda, e aquí certeramente asociado ao concepto de cetro de poder. O feito de que estean datadas en anos consecutivos –o Opus IX, publicado pola imprenta de Le Cène en 1727, e La Cetra manuscrita en 1728–, e que teñan como mesmo dedicatario ao emperador Carlos VI, suscita certos interrogantes acerca do motivo que impulsou a Vivaldi a duplicar no arco dun só ano a súa ofrenda musical ao emperador. O caso é que senllas coleccións homónimas son ben diversas –o que acentúa o seu carácter enigmático– posto que tan só comparten o concerto en si menor RV 391 e o movemento conclusivo dos concertos en do maior RV 181a e RV 183. La Cetra manuscrita, entregada seguramente en man polo compositor ao augusto dedicatario, consérvase, en partes separadas autógrafas, na Bibioteca Nacional de Viena coa lamentable perda da parte do violín solista, razón pola cal coñeceu unha difusión moito menor que a da súa “irmá maior”. Por fortuna, sete dos doce concertos incompletos de Viena consérvanse noutras fontes que permiten a restitución orixinal das obras. En calquera caso ambas coleccións constitúen un soberbio frorilexio da madura arte concertística vivaldiano, que atopa nestes concertos una das súas cimas máis elegantes e refinadas. La Cetra manuscrita, da que hoxe se ofrecen catro concertos, posúe un carácter máis emblemático que o do Opus IX, pois aglutina algúns dos concertos para violín máis soados e significativos saídos da pluma do Prete Rosso, entre eles o magnífico Il favorito RV 277 en mi menor (núm. 11 da colección, publicado en 1729 como Op. XI núm. 2), cuxo distinguido apelativo responde moi probablemente á predilección do emperador. O fastuoso concerto que, non por casualidade, abre a colección, núm. 1 RV 360 en Si bemol maior, ofrécese hoxe en primicia mundial en tempos modernos, coa reconstrución da parte do violín solista perdida a cargo do autor destas liñas." Pablo Queipo de Llano

La Magnifica Comunità

Naceu como complexo instrumental barroco en 1990. Articula a propia actividade en numerosas formacións que van desde o trío ata a orquesta de cámara, colaborando con solistas vocais, conxuntos corais e directores invitados (Reinhard Goebel e Simone Kermes, entre outros). Ofreceu numerosos concertos en prestixiosas salas, tanto en Italia como no resto do mundo recibindo unánimes loubanzas de público e  crítica. Co “Choc da Musique” recibido polo cuarto volume dos Quintetos de Boccherini (Brilliant), La Magnifica Comunità revelouse como unha das formacións cameristicas máis recoñecidas no ámbito internacional. Na actualidade están rexistrando a integral dos Quintetti de Boccherini.

cando e onde
Luns 2 xullo 2012
20:30  Teatro PrincipalRúa Nova 21981 542 347

prezo das entradas
8 euros
puntos de venda
Billeteira do Teatro Principal. Aberta de martes a sábado (+ días de evento) de 18.00 a 21.00h.

Os días que hai evento no teatro, a venta anticipada remata ás 20.00h e só se venden entradas para o espectáculo dese día.

Horario especial do 2 ao 13 de xullo: desde as 16.30h ata a hora de inicio do concerto dese día.

Teléfono da billeteira: 981 542 349

entradas.novagaliciabanco.es

902 434 443
http://www.compostecapitalcultural.org
http://www.auditoriodegalicia.org/ www.compostelacapitalcultural.org http://ofv.auditoriodegalicia.org
RSS galego RSS Eventos

http://www.compostelacapitalcultural.org/adjuntos/1372404450.pdf www.compostelacapitalcultural.org www.compostelacapitalcultural.org/index.html www.compostelacapitalcultural.org www.compostelacapitalcultural.org
http://www.compostelacapitalcultural.com/adjuntos/1467974309.pdf http://www.compostelacapitalcultural.org http://www.compostelacapitalcultural.org www.compostelacapitalcultural.org/index.html www.compostelacapitalcultural.org
Aviso Legal